Veelgestelde vragen

De FAQ van Kees Kampeert


Hier vind je steeds meer veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen, gebruik dan het formulier op deze pagina.

Vouwwagens bezichtigen

1. Kan ik bij Kees Kampeert een vouwwagen bezichtigen? 
Ja natuurlijk! Maar let op, we werken niet zoals traditionele bedrijven: de vouwwagen wordt namelijk speciaal voor de bezichtiging opgezet (na reservering en op afspraak). Op de pagina van iedere vouwwagen staat in de tekst beschreven hoe reserveren in zijn werk gaat.

 

2. Kan ik meerdere vouwwagens tegelijkertijd bezichtigen? 
Nee helaas niet! Wil je toch heel graag twee vouwwagens met elkaar vergelijken? Neem dan even contact met ons op, dan kijken we wat we samen kunnen verzinnen.

 

3. Kan ik een vouwwagen na bezichtiging direct meenemen?

Zeker! De vouwwagens die wij aanbieden zijn klaar voor gebruik en ze hebben altijd een onderstel-onderhoudsbeurt achter de rug. Zorg wel dat je de witte kentekenplaat meeneemt en dat je de daglimiet van je pinpas ophoogt voor de bezichtigingsdag. Als je de calculator van je bank ook meeneemt naar Groningen gaat het altijd goed.

 

4. Kan het vouwsysteem ook worden getoond bij bezichtiging?

Natuurlijk. Dat is waar het bij een vouwwagen om draait. We klappen hem samen in en en weer uit, dan weet je goed waarvoor je kiest als je de vouwwagen koopt (namelijk: gemak!).

 

5. Kan de vouwwagen ook thuis worden afgeleverd? 
Ja, dat is mogelijk! Een koerier brengt hem dan na de bezichtiging naar je toe. Je betaalt hiervoor 45 euro als we de vouwwagen binnen 2-3 weken mogen afleveren. Heb je langer tijd nodig? Dan vragen we 10 euro per week extra, met 10 weken (dus 100 euro extra) als maximum. 

 

Leveringen accessoires

1. Kan ik spullen ook ophalen bij Kees Kampeert? 
Ja dat kan, maar alleen op afspraak. En verzenden is altijd gratis, dus maak zelf de afweging.

 

2. Wat is de uiterste prijs?
De uiterste prijs zie je al staan. Kees Kampeert hanteert vaste, scherpe prijzen. 

 

3. Waarom stuurt Kees Kampeert spullen naar een DPD Parcelshop (en niet aan mijn huisadres)? 

We hebben een contract gesloten met DPD voor verzending van pakketten naar hun 'Parcelshops'. Hierdoor houden we de kosten laag en betaal jij geen verzendkosten! Wil je het pakketje toch graag aan huis geleverd hebben, neem contact met ons op voor de meerprijs.

 

4. Heb ik het pakketje de volgende dag in huis?
Nee, meestal niet. Bij ons draait het niet om de snelheid maar om kwaliteit. We behandelen onze bestellingen met zorg en aandacht en soms nemen we nog contact met je op als we vragen hebben.  We versturen je pakketje binnen enkele werkdagen. Daarna ligt het aan de drukte bij de pakketbezorger hoe snel het pakketje bij jou aankomt. Sinds het coronatijdperk kan dit helaas soms meerdere dagend duren.

Over Kees Kampeert

Waar is Kees nou?

Dat is een héle goede vraag...

Of stel ons je eigen vraag!

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.